Prijzen van Visma Severa

De totaalprijs hangt af van het aantal gebruikers en de geselecteerde versie.

Selecteer aantal gebruikers:

Aantal gebruikers:

personen

Basic

Het basispakket van verkoop tot facturatie voor kleine bedrijven.

20€ / maand
20€ / Prijs / gebruiker
30 DAGEN TRIAL

Functies:

  • CRM en sales management
  • Project management
  • Urenregistratie
  • Facturatie
  • Rapportages
  • Agenda en taken
  • Google authenticatie
  • Gebruikersbeheer
  • Rechten per functie instellen
  • Periodieke facturen
  • Mobiele app (iOS & Android)
  • 5 GB schijfruimte

Business

Efficiënte en geautomatiseerde PSA-software voor zakelijke dienstverleners en projectorganisaties.

29€ / maand
29€ / Prijs / gebruiker
30 DAGEN TRIAL

Alle Basic functies

  • Offertes opstellen
  • Uren goedkeuren
  • Calculatie werkuren, verlof en verzuim
  • Taakmanagement
  • Reiskosten en bonnen
  • Facturatieplan maken
  • Planning
  • Capaciteitsplanning
  • Analyserapporten
  • Meerdere bedrijven en teams
  • Agenda synchronisatie
  • Google Drive synchronisatie
  • REST API
  • 10 GB schijfruimte

Enterprise

De meest complete totaaloplossing voor grote organisaties

49€ / maand
49€ / Prijs / gebruiker
30 DAGEN TRIAL

All Platinum features +

  • Audit trail
  • Single Sign-On (SSO)
  • IP-adres toegang
  • Sandbox testen
  • Key account manager
  • 50 GB of storage space

 

Probeer Visma Severa 30 dagen op proef! Je kunt op elk moment een kwartaal- of jaarabonnement activeren.

Veelgestelde vragen

Trial
  • Welke versie past het beste bij mij?
    In de trial kun je een breed scala aan functionaliteiten van de Business versie uitproberen. Wil je echter meer features zien zoals KPI’s, KPI targets, prognoses, vreemde valuta en het werken met uitgebreide prijslijsten? Neem dan contact op met onze verkoopafdeling.
  • Is de trial gratis?
    De trial duurt 30 dagen en is helemaal gratis. Er zijn geen creditcard- of facturatiegegevens vereist om de trial te starten. Je hoeft alleen je contactgegevens in te vullen. Na afloop van de trial kun je besluiten om één van de abonnementen te activeren. Wil je liever een offerte ontvangen op basis van gewenste functionaliteiten? Neem dan contact op met één van onze sales specialisten.
  • Wat gebeurt er als ik de trial niet wil voortzetten?
    Je hoeft niets te doen, de proefperiode wordt automatisch beëindigd. Om de trial te beëindigen hoef je dus geen melding te maken.
  • Waar kan ik gebruiksvideo’s en materialen vinden?
    Bij Visma Severa kun je 24 uur per dag de meest gestelde vragen vinden in onze uitgebreide kennisbank! Ook ben je altijd up-to-date door het lezen van onze release notes. Wil je liever persoonlijk je vraag stellen? Onze support professionals en consultants ondersteunen je graag bij al jouw uitdagingen!
  • Waarin verschilt de testomgeving van de echte omgeving?
    De trial komt overeen met de daadwerkelijk gebruikersinterface. Je kunt dus direct starten met Visma Severa. Besluit je tot aankoop over te gaan dan kun je je pakket op elk moment activeren. Voor meer informatie adviseren wij je contact op te nemen met één van onze sales specialisten.
Ingebruikname
  • Kan ik een introductiecursus volgen?
    In Visma Severa kun je direct één van onze gratis introductie cursussen volgen. [Log in] Visma Severa en klik bovenin het menu op [Help me] en volg één of meerdere introductiecursussen.
  • Verzorgen jullie ook introductiecursussen via webinars?
    Ja wij organiseren regelmatig nieuwe webinars. Zo kun je je aanmelden voor een introductiecursus via: https://vismasevera.nl/volg-een-webinar/. Iedereen is welkom!
  • Bieden jullie ook implementatiepakketten aan?
    Onze consultants zijn gespecialiseerd in jouw business en helpen je graag om met Visma Severa bedrijfsprocessen in te richten. Zo bieden wij meerdere implementatiepakketten aan welke wij persoonlijk met onze klanten afstemmen. De prijs is afhankelijk van de gewenste omvang en het aantal gebruikers.
  • Kan ik mijn huidige gegevens overzetten naar Visma Severa?
    Klantgegevens zijn eenvoudig via een csv-bestand te importeren. Wil je andere gegevens importeren? Bespreek dit dan vooraf met één van onze experts.
  • Kan ik Visma Severa koppelen met andere software?
    Visma Severa is standaard te koppelen met vele applicaties. Binnenkort zullen wij onze vernieuwde App Store publiceren op deze website. Zo kun je reeds koppelingen maken met boekhoudpakketten, JIRA, Zapier etcetera. Ook is het mogelijk om zelf een koppeling te maken met onze REST- API. Zo kun je gegevens tussen verschillende applicaties uitwisselen. Meer informatie hierover vind je op: https://vismasevera.nl/functies/integraties-en-api/..
  • Hoe kan ik er zeker van zijn dat de implementatie lukt?
    Onze trainers / consultants zijn experts met ervaring in het vak en hebben honderden bedrijven begeleid. Maar ook jouw eigen inzet bepaald het succes van de implementatie. Belangrijk is dat er voldoende tijd wordt gereserveerd door het management, de administrator en de medewerkers die die met Visma Severa aan de slag gaan. Na elke training vragen we de opdrachtgever om een ​​beoordeling van de training. De feedback nemen wij mee om de trainingen te verbeteren en te optimaliseren.
Gebruik en ondersteuning
  • Welke talen kan ik instellen in Severa?
    Elke gebruiker kan een gewenste taal instellen. De opties zijn: Nederlands, Engels, Duits, Zweeds, Noors, Deens en Fins. Bovendien kunnen facturen in tientallen verschillende talen worden verzonden.
  • In welke taal krijg ik ondersteuning bij het gebruik van Visma Severa?
    Wij zijn een internationale organisatie met vestigingen in onder meer Amsterdam en Helsinki. Wij vinden het belangrijk dat je eenvoudig en snel met Visma Severa van start kunt gaan. Zo lees je op onze helppagina de meest gestelde vragen of volg je een gratis introductiecursus. De help en cursussen worden dan ook in meerdere talen zoals het Nederlands en Engels aangeboden. Kom je er niet uit? Stuur dan een e-mail naar [email protected] en onze supportmedewerkers helpen je in het Engels graag verder.
  • Is de technische ondersteuning inbegrepen in mijn abonnement?
    Support vragen kun je zowel telefonisch als per e-mail stellen en is gratis voor onze klanten.
  • Moeten we contact opnemen met de klantenservice als onze gebruiksbehoeften veranderen?
    Afhankelijk van de (beheerders)gebruiksrechten en rollen kun je zelf nieuwe gebruikers toevoegen of verwijderen. Daarnaast kun je wijzigen snel doorvoeren via de instellingen van Visma Severa. Kom je er niet uit? Neem dan contact op met onze helpdesk.

Eenduidiger projectmanagement. Probeer vrijblijvend.