Prijzen van Visma Severa

De totaalprijs hangt af van het aantal gebruikers en de geselecteerde versie.

Selecteer aantal gebruikers:

Aantal gebruikers:

personen

Basic

Specialisten basispakket van offerte tot factuur voor kleine ondernemingen

20 / maand
Prijs / gebruiker 25

Functies:

  • CRM en Sales management
  • Projectmanagement
  • Urenregistratie
  • Facturering: e-factuur, e-mail, papier
  • Rapportage
  • Agenda en activiteiten
  • Ondersteuning van bedrijfshiërarchie
  • App (iOS & Android)
  • Login met Google-account
  • 5 GB opslagruimte

Minimaal 2 uur training aanbevolen. De opleidingsbehoeften worden samen met de specialist van Visma Severa bepaald.

30 DAGEN TRIAL

Enterprise

Een uitgebreide versie voor het omvattende beheer van grote MKB’s

35 / maand
Prijs / gebruiker 25

Uitbreiding op functies Premium:

  • Periodiciteit van de omzet
  • Activiteitenlog
  • Multicurrency-omgeving
  • Geavanceerde prijsstelling
  • Geavanceerde gegevensbescherming
  • Testomgeving
  • Account manager
  • 20 GB opslagruimte

De opleidingsbehoeften worden samen met de specialist van Visma Severa bepaald.

30 DAGEN TRIAL

 

 

In Visma Severa kunt u instellen of u factureert per 3 maanden of per 12 maanden. Op een facturatiecyclus van 12 maanden krijgt u 15% korting.

Tarief voor integraties: 25€/mnd voor externe integraties. Visma-integraties zijn gratis.

Alle prijzen btw 0%.

In het servicebeheer van Severa kunt u op elk moment functionaliteiten voor uw bedrijf toevoegen of verwijderen.

Veelgestelde vragen

Trial
  • Welke versie past het beste bij mij?
    In de trial kun je een breed scala aan functionaliteiten uitproberen en heb je een Premium-model. Basic is geschikt voor een beperktere behoefte, wanneer het doel is om eenvoudig uren te schrijven en projecten te factureren. De Premium-versie ondersteunt projectbeheer op grotere schaal, waardoor b.v. verwerking van reisfacturen, agendasynchronisaties en flextijdbeheer.
  • Is de trial gratis?
    De trial duurt 30 dagen en is helemaal gratis. Er zijn geen creditcard- of facturatiegegevens vereist om de trial te starten, alleen contactgegevens. De klant neemt de aankoopbeslissing en maakt een overeenkomst aan het einde van de proefperiode.
  • Wat gebeurt er als ik de trial niet wil voortzetten?
    U hoeft niets te doen, de proefperiode wordt automatisch beëindigd. Voor beëindiging van de trial hoeft u geen melding te maken en er zal zeker geen rekening komen.
  • Waar kan ik gebruiksvideo’s en materialen vinden?
    Als je aan de slag gaat, krijg je de beste antwoorden en persoonlijke begeleiding van onze productexperts. Ze helpen u vertrouwd te raken met het systeem en met het definiëren van de zakelijke vereisten.
  • Waarin verschilt de testomgeving van de echte omgeving?
    De testomgeving komt overeen met de daadwerkelijke gebruikersinterface en de functies van het Premium-model zijn er beschikbaar. Het is mogelijk om op het moment van aankoop direct over te schakelen van de proefomgeving naar de betaalde versie.
Ingebruikname
  • Hoe weet ik welk implementatiemodel voor ons geschikt is en hoeveel het gaat kosten?
    De omvang van de implementatie en de te besteden tijd worden samen met de klant bepaald. De prijs is gebaseerd op de omvang van het gebruik en het aantal gebruikers.
  • Hoe exporteer ik gegevens uit het huidige systeem naar Visma Severa?
    Klantgegevens kunnen rechtstreeks als csv-bestand worden geëxporteerd. Voor andere informatie zullen onze productexperts alle behoeften aan gegevensoverdracht bekijken en deze tijdens de implementatie overeenkomen.
  • Hoe kan ik het product van mijn keuze integreren in Severa?
    Er zijn diverse kant-en-klare integraties met Severa, maar ook integraties met de open interface Soap API en met de REST API zijn mogelijk. Voor meer specifieke vragen kunt u contact opnemen met onze klantenservice.
  • Hoe kan ik er zeker van zijn, dat de implementatie lukt?
    Onze trainers zijn experts met ervaring in het vak en training van honderden gespecialiseerde bedrijven. Na elke training vragen we de opdrachtgever om een ​​beoordeling van het succes van de training. De informatie wordt gebruikt om onze werking te optimaliseren. Een succesvolle implementatie van de kant van de klant vereist de inzet van het management, de benoeming van een administrator en de adequate tijdsinvestering door sleutelpersoneel.
Gebruik en ondersteuning
  • In welke taal krijg ik ondersteuning bij het gebruik van Visma Severa?
    Onze helpdeskmedewerkers spreken Engels.
  • Is de technische ondersteuning inbegrepen in mijn abonnement?
    Telefonische ondersteuning en e-mailondersteuning zijn gratis voor onze klanten.
  • Welke talen kan ik instellen in Severa?
    Elke gebruiker kan de taal definiëren die hij in zijn eigen omgeving wil gebruiken. De opties zijn: Nederlands, Engels, Zweeds, Noors, Deens en Fins. Bovendien kunnen facturen in tientallen verschillende talen worden verzonden
  • Moeten we contact opnemen met de klantenservice als onze gebruiksbehoeften veranderen?
    Omdat het een clouddienst is, kan elk bedrijf zelf nieuwe gebruikers toevoegen of verwijderen. Daarnaast kunnen zakelijke wijzigingen zoals nieuwe services en locaties worden toegevoegd via de instellingen van Visma Severa, die worden beheerd door de beheerder van het bedrijf. Indien nodig helpt onze helpdesk bij de wijzigingen.

Eenduidiger projectmanagement. Probeer vrijblijvend.