IT- en ICT-bureaus

Lever meer winstgevende ontwikkelingsprojecten op

Severa biedt IT- en ICT-kantoren CRM-, projectmanagement- en factureringstools die informatie verzamelen uit bronnen zoals Jira.

Zie het grote geheel in Severa

Verzamel informatie op één plek

Bekijk CRM en projecten op een geconsolideerde manier. Wijs werk toe, ken automatisch geregistreerde werkuren toe aan de juiste projecten en automatiseer facturering.

Bereik doelen

Volg de verkoopscore, projectrendabiliteit, projectmarge en bereik financiële doelen met behulp van prognoses.

Bouw integraties

Met integraties breng je werk- en tijdinvoer van andere systemen direct naar Severa voor rapportage en facturering.

Severan työpöytä

Leid een winstgevend bedrijf

Je integreert de software van ontwikkelaars in een samenhangend systeem met Severa, waardoor je projectvoortgang, kerncijfers kunt volgen en bedrijfsactiviteiten kunt verbeteren met de tools van Severa.

Projektitehtävien kanban

Begrijp projecttypen

Ontwerp projectstructuren en prijsmodellen die geschikt zijn voor verschillende projecttypen. Maak financiële prognoses voor projecten die vaste prijswerkzaamheden, uurtariefwerkzaamheden, evenals producten en licenties omvatten.

Leid het grote geheel

Verbind alle huidige systemen met Severa. Automatiseer de gegevensoverdracht van andere software naar Severa’s projecten en klantkaarten, en bekijk de informatie via rapporten en prognoses samengesteld door Severa.

Verkoop winstgevend

Prijs je projecten correct met de offerte-tool die gebruikmaakt van werkhoeveelheden, marges, middelen en schema’s van eerdere projecten. Weet ook wanneer je actiever moet verkopen.

Werkuren direct aan projecten koppelen

Automatisch tijdregistraties overzetten naar projecten op basis van klant- en projectspecifieke prijslijsten, waardoor het eenvoudig is om werk te factureren. Tijdregistraties kunnen worden beheerd in een ander programma of in Severa.

Severa heeft het eenvoudiger gemaakt om projectwerkdruk en winstgevendheid te beheren. Aanpasbare dashboards bieden actuele informatie voor de behoeften van operationeel management. Het product blijft zich continu ontwikkelen, de ondersteuningsdienst heeft goed gefunctioneerd en hulp is altijd beschikbaar geweest wanneer nodig.

Ritva Purhonen – PMO Manager, Attido Oy

Rapportage & beheer

Neem beslissingen op basis van data

Profiteer van automatisch gegenereerde rapporten. Volg de verkoopscore, factureringspercentage en projectrendabiliteit. Krijg inzicht in de toekomst met facturerings-, omzet- en kostenprognoses.

Integraties

Gebruik de interface op de manier die jij wilt

Bijna 50 kant-en-klare integraties zijn gemaakt voor Severa. Integreer andere software met Severa via de REST API of gebruik het om nieuwe oplossingen te bouwen.

Voorbeelden van integraties

  • Financiële beheersystemen, zoals Netvisor, Fortnox en SAP
  • Ticketsystemen, zoals Jira, Zendesk en Bugzilla
  • Diensten voor elektronische en papieren factuurtransmissie, zoals Maventa en Norfello
  • Aparte CRM-systemen, zoals Salesforce.com en Microsoft
  • Documentbeheerhulpmiddelen, zoals Google Drive en M-Files
  • Gegevensbeveiliging

    We investeren in gegevensbeveiliging

    Severa is ISO 27001 gecertificeerd. We maken deel uit van Visma, en ons eigen beveiligingsraamwerk VCDM zorgt voor de levering van hoogwaardige clouddiensten.

    Johtamisen ominaisuudet

    Het beste aan Severa is dat ik snel alle essentiële informatie kan zien die ik nodig heb voor mijn werk. Severa is eenvoudig te gebruiken en werkt uitstekend in een bedrijf dat deskundige diensten verkoopt. Het is met ons meegegroeid, en ik geloof dat het goed voor ons zal blijven werken, zelfs als we verder groeien.

    Heidi Hallamaa – Chief Operating Officer, CastorIT

    Meer dan 160 Europese IT-bedrijven gebruiken al Severa

    Probeer Severa hier