Het hele team scoort met Severa

Beheer het dagelijkse werk van experts in één systeem. Krijg een totaaloverzicht van uw bedrijf en stimuleer groei met Europa’s toonaangevende PSA-software.

Verkoop & CRM

Sluit betere deals

  • Krijg een uitgebreid overzicht van klanten. Bekijk contactgegevens, geschiedenis en eerdere aanbiedingen. Plan oproepen, vergaderingen en taken in de agenda.
  • Volg de verkoopkansen en individuele cases in real-time. Begrijp welke case nu aandacht nodig heeft.
  • Stimuleer nieuwe verkopen door prospectlijsten te segmenteren.

Maak winstgevende aanbiedingen

  • Prijs projecten correct met een offerte-instrument dat gebruikmaakt van werkbelasting, marges, middelen en planningen van eerdere projecten.
  • Maak prijslijsten voor uurberekening en koppel ze aan klant specifieke informatie.

Voorspel toekomstige inkomsten

  • Volg verkoopprognoses, slagingspercentages en actuele verkoopresultaten per individu, team en bedrijfsniveau.
  • Voorspel toekomstige verkopen, facturering en resourcebehoeften.

Myynnin yhteenveto Severassa

Projectmanagement

Breng projecten tot voltooiing

  • Bekijk een gedetailleerd overzicht van projecten: fasen, planning, klantinformatie en kerncijfers, en weet wat de volgende stap is.
  • Volg de winstgevendheid van projecten, projectmarge, urenprognoses en werkelijke uren, evenals het gemiddelde uurtarief — begrijp wat er nodig is om het project financieel te laten slagen.

Weet wat er van je verwacht wordt

  • Bekijk de voortgang en fasen van projecten in real-time in kanban- en gantt-weergaven op zowel individueel als teamniveau.
  • Reageer snel op veranderingen in projecten en zie hoe deze de planning, budgetten en middelen beïnvloeden.

Elimineer onnodig typen

  • Maak een project op basis van een offerte of door gebruik te maken van vooraf gedefinieerde sjablonen.
  • Genereer met één klik een factuur op basis van de klant- en prijsinformatie van het project.

Severan projektisuunnitelma

Tijdbeheer & Resource Allocatie

Zie waar je tijd naartoe gaat

  • Plan en beheer je werk met persoonlijke takenbeheer, kalender en kanban-weergave.
  • Beheer je tijd door werkuren te klokken en factureerbare uren bij te houden.

Verbeter het tijdbeheer van het hele team

  • Wijs werkuren toe aan projecten met teamleden volgens ieders schema.
  • Bekijk de werklast van teamleden en reageer snel op veeleisende situaties.
  • Vergemakkelijk wervingsbeslissingen door het aantal medewerkers te vergelijken met huidige en toekomstige projecten.

Elke dag is een dag voor tijdregistratie

  • Registreer eenvoudig uren en reizen dagelijks met de mobiele app van Severa.
  • Geregistreerde uren worden direct overgedragen naar projectfacturering en verschijnen in real-time op projectoverzichten voor het hele projectteam.
  • Met financiële beheerintegraties worden tijdregistraties, reizen en onkostendeclaraties direct overgedragen naar de loonadministratie.

Urenregistratie in Severa

Facturering

Zet facturen sneller om in contant geld

  • Verspil geen tijd aan het verzamelen van facturatiematerialen. Severa verzamelt automatisch uren, kosten en reizen voor het project, waardoor ze eenvoudig te factureren zijn.
  • Factureer automatisch terugkerende betalingen.
  • Maak en beheer verschillende prijslijsten voor elke klant en elk project.

Automatiseer boekhouding

  • Bekijk factureerbaar werk en factureringsprognoses voor de komende maanden.
  • Rapporteer facturering per klant, project en bedrijfsniveau.
  • Exporteer factureringsgegevens direct naar financiële beheersoftware voor debiteurenbeheer en boekhouding, al toegewezen.

Severa's facturatie kanban

Rapportage

Begrijp wat er gaande is…

  • Maak rapporten met slechts een paar klikken op basis van real-time gegevens.
  • Maak gebruik van tientallen kant-en-klare rapporttemplates. Bepaal tijdsperioden, detailniveau en de kerncijfers die je wilt.
  • Deel eenvoudig informatie met degenen die er baat bij hebben.

…en wat er daarna gebeurt

  • Richt je op de toekomst vanuit de gemaakte deals: bekijk verkoopprognoses op basis van lopende verkoopcases en wijs het werk van je team proactief toe.
  • Begrijp de financiële richting van individuele projecten en neem op feiten gebaseerde beslissingen over het vervolg van het project.
  • Bekijk prognoses voor de algehele bedrijfsrichting op het managementdashboard.

Raportin luominen Severassa

Bedrijfsbeheer

Leid niet door in de achteruitkijkspiegel te kijken

  • Vergeet verspreide Excel-sheets, tabellen en programma’s. Verzamel informatie in één systeem dat kant-en-klare rapporten samenstelt voor eenvoudigere besluitvorming.
  • Zie hoe het bedrijf presteert en beïnvloed winstgevendheid en factureringstarieven vooraf.
  • Bekijk prognoses samengesteld door Severa en verleg de focus van management van het onderzoeken van historische gegevens naar de toekomst.

Betrek het team en creëer groei

  • Voorzie experts van gebruiksvriendelijke tools die de werkdag verbeteren en automatiseren.
  • Creëer transparantie, zodat iedereen proactief zijn eigen werk en werklast kan beheren.
  • Consolideer gegevens en open een blik op de toekomst — neem de juiste beslissingen en leid het bedrijf naar groei.

Severa-dashboard

Integraties

Integreer Severa met je favoriete software

Severa kan direct worden verbonden met Netvisor en andere gangbare financiële beheersystemen. Naast bijna 50 kant-en-klare integraties kun je gebruikmaken van Severa’s open REST API en software met Severa verbinden via Zapier.

Eenvoudige en soepele implementatie

Het beste aan Severa is dat het alle noodzakelijke functies heeft, maar toch gemakkelijk en eenvoudig te begrijpen is. Het kost niet veel moeite om het voor alle medewerkers operationeel te maken.

Antti Savolainen – CEO, Despro Engineering Oy

Probeer Severa vandaag nog