Meer creatieve tijd voor klantwerk
Bekijk het volledige projectportfolio van het kantoor en factureer werk eenvoudig. Identificeer de meest winstgevende klanten en krijg inzicht in bedrijfsprognoses.
In Severa combineer je alle essentiële informatie voor projectwerk op één plek!
Beheer projecten productiever
Stroomlijn projectbeheer
Stel projecten op, faseer en prijs ze op basis van historische gegevens. Wijs werk direct toe aan projecten en automatiseer facturering.
Integreer met taakbeheer
Maak een directe verbinding van Severa naar populaire taakbeheertools zoals Trello, Asana en Monday.
Weet wat loont
Vergelijk de bestede tijd aan klantwerk met de inkomsten. Zie de meest winstgevende klanten en projecten – en richt je daarop.
Dagelijks kantoorleven in Severa
Beheer verkoop, projectmanagement, CRM en facturatie efficiënt met Severa. Minimaliseer verplichte taken en richt je op het creëren van toegevoegde waarde voor je klanten.
Lever projecten efficiënt op
Stel schema’s, werkuren en financiële doelen voor het project in. Volg de voortgang van het project in visuele Gantt- en Kanban-weergaven. Bekijk belangrijke projectcijfers in projectrapporten en reageer indien nodig.
Factureer alle uren eenvoudig
Noteer alle uren besteed aan klantwerk direct op projecten op basis van klant- en projectspecifieke prijslijsten. Factureerbaar werk is in real-time zichtbaar in de samenvattingsrapporten van het project voor het hele projectteam.
Verbeter winstgevendheid
Segmenteer klanten in duidelijke groepen en identificeer de meest winstgevende doelgroepen om op te focussen. Volg gerealiseerde uurtarieven ten opzichte van streeftarieven en maak onrendabele projecten winstgevend door op tijd te reageren.
Voeg meer automatisering toe aan je werkdag
Profiteer van Severa’s veelzijdige integraties met andere applicaties. Er zijn meer dan 50 kant-en-klare integraties beschikbaar voor de meest populaire verkoop-, marketingautomatisering-, samenwerkings- en financieel beheer software op de markt.
De communicatie en begeleiding verliepen vanaf het begin uitstekend, en tijdens het proefgebruik ontving ik de nodige antwoorden en oplossingen voor onze wat meer unieke behoeften.
Mici Virpiö – project manager, Planeetta 10 Oy
Zorg voor de groei van de bureaus
Open een 360-graden overzicht van de gegevens voor zowel project- als bedrijfsbeheer. Weet wat de winstgevendheid drijft en waar er ruimte is voor verbetering.
Rapportage
Neem betere beslissingen
Volg zowel operationele activiteiten als zakelijke activiteiten met visuele rapporten. Zorg voor betere beslissingen, van individuele voorstellen tot het werk van het uitvoerend management.
Aangepaste rapporten zijn eenvoudig te maken, en door ze te gebruiken, kun je moeiteloos zien hoeveel verkoop er voor elk nummer is gedaan. Integratie met financiële beheersoftware werkt uitstekend.
Robert Kullström – CEO, Freemium Media
Leiderschap
Open het zicht op de toekomst
Begrijp waar groei vandaan komt en waar in de organisatie knelpunten zijn. De facturatie-, omzet- en kostenprognoses van Severa laten zien welke richting het bedrijf op gaat.
Resourcebeheer
Anticipeer op professionele behoeften
Reserveer de juiste mensen voor projecten die zich al in de verkoopfase bevinden. Begrijp wanneer er behoefte is om uit te besteden of nieuw talent aan te nemen en welke vaardigheden er in het team ontbreken.
LM&Someco vertrouwt op Severa
Voor klanten is het belangrijk dat alles volgens schema verloopt. Severa helpt om te zien wat de organisatie doet, hoe druk de medewerkers zijn, wie kan worden toegewezen aan aankomende projecten en wie ondersteuning nodig heeft.
Janne Pöyhönen – Customer Director and Partner, LM&Someco
Het beste aan Severa is de integratie van resourcebeheer, tijdregistraties en werkelijke gegevens op één plek. Op deze manier kan de hele projectpipeline binnen één systeem worden beheerd.
Antti Valtari – Chief Financial Officer, LM&Someco