Lever meerfasige projecten winstgevend op
Severa biedt architectuur- en ontwerpbureaus een uitgebreid hulpmiddel voor projectbeheer en rapportage.
Eén software, alle dagelijkse operaties
Eenvoudige tools voor het team
Centraliseer klanten en projecten op één plek. Maak eenvoudig projecten aan, volg de verkoopkansen, wijs teamtaken toe en automatiseer facturering.
Snelle tijdregistratie
Registreer uren en uitgaven eenvoudig op mobiel. Wijs tijdregistraties direct toe aan projecten, waardoor facturering eenvoudig wordt.
Vlotte onboarding
We helpen je altijd op weg met Severa. Bereik onze ervaren ondersteuning via telefoon, e-mail en chat binnen gemiddeld minder dan een uur.
Doe meer productief planningswerk
Met Severa is het eenvoudig om middelen toe te wijzen, te plannen en budgetten te beheren voor projecten met meerdere fasen. Creëer van tevoren verschillende klanttypes en projectstructuren, zodat je tijd bespaart voor het daadwerkelijke planningswerk.
Efficiënt projectbeheer
Creëer en faseren projecten eenvoudig. Volg de voortgang van projecten met Kanban en factureer uren of items op basis van voltooiingsniveau.
Maak winstgevende aanbiedingen
Leer van voltooide projecten en prijs je verkoopbare projecten door gebruik te maken van de werkhoeveelheden, marges, middelen en schema’s van eerdere projecten.
Begrijp verschillende klanttypen
Begrijp welke bouw- of projecttypen het meest winstgevend zijn. Maak onrendabele projecttypen winstgevend door factureringsmodellen te wijzigen. Stel de benodigde rapporten samen voor eenvoudigere besluitvorming.
Tijdregistraties direct aan het project
Log uren en reizen direct naar projecten op basis van klant- en projectspecifieke prijslijsten. Factureerbaar werk is in real-time zichtbaar in de samenvattingsrapporten van het project voor het hele projectteam.
Facturen direct naar financieel beheer
Profiteer van Severa’s automatisering of stel facturen samen met slechts een paar klikken. Verbind Severa met uw financieel beheersysteem en draag tijdregistraties en factuurinformatie direct over naar financieel beheer.
Anticipeer op resourcebehoeften
Anticipeer op toekomstige orderachterstand. Plan projecten en resource-allocatie al in de voorstelstadium. Bekijk voorstellen en orderachterstand met factureringsprognoses. Gebruik de informatie ook voor bedrijfsprognoses en budgettering.
Severa is een belangrijk hulpmiddel voor ons. Het stelt ons in staat om het totale overzicht van projecttijdbeheer en financiën te begrijpen, wat essentiële informatie is bij het maken van nieuwe aanbiedingen. Een pluspunt is ook de veelzijdigheid; bijvoorbeeld, de gebruikersinterface kan naar wens worden aangepast om een zeer eenvoudig en gemakkelijk tijdregistratie-instrument te zijn.
Juha Kilpilahti – Architect, Arkkitehdit Q4