Projectteams
Verhelder intern projectmanagement
Verzamel de projecten van interne teams van specialisten op één plek en beheer ze systematisch. Zo voegt u transparantie en schaalbaarheid toe en meet u gemakkelijk het succes van uw projekten.
Verzamel de projecten van interne teams van specialisten op één plek en beheer ze systematisch. Zo voegt u transparantie en schaalbaarheid toe en meet u gemakkelijk het succes van uw projekten.
Alle informatie over uw team staat op één plek. U ziet in één oogopslag wat er lopende is, wat nog komt en voor welk product of onderdeel projecten zijn aangemaakt.
Bied uw medewerkers een gemakkelijke manier om gewerkte uren te registreren en projecten te beheren. Met één invoer houdt u werktijd en verschuivingen bij en beheert u de voortgang van interne projecten.
Stel eenvoudig de nodige rapportages samen voor het management. Zo kunt u bijvoorbeeld de productiviteit, de realisatie van projecten en de werkdruk van medewerkers opvolgen.
De software is ook geschikt voor individuele teams binnen de organisatie. Zo faciliteert Severa het systematisch managen van de eigen projecten en taken van het marketingteam.
U ziet in een oogopslag welke taken herhaaldelijk veel tijd kosten en hoe druk het team is. Ook kunt u gemakkelijk taken delegeren aan teamleden. Alle projectinformatie bevindt zich op één plek en elke medewerker kan de voortgang van projecten volgen en de eigen taken bepalen.
Binnen een minuut heeft u een nieuw project op poten staan. Projecten kunnen worden gefaseerd in deelprojecten en krijgen specifieke budgetten. U kunt ook eerdere projecten als basis gebruiken, zodat de informatie uit het vorige project klaar is voor gebruik. Projectmanagement is agile in zowel langlopende projecten als korte klussen.
Maak tijdschrijven eenvoudig en geef medewerkers de kans om hun eigen werk te leiden. Elke gebruiker ziet de meest relevante tools en rapporten op de voorpagina van het systeem. De projectmanager blijft up to date over de planning en werkdruk van zijn eigen projecten. Het is voor de medewerker belangrijk om bijvoorbeeld lopende taken en hun planningen te zien, en om gewerkte uren vast te leggen.
Door projectmanagementgegevens te combineren met andere bedrijfssystemen, krijgt u de gegevens in één systeem zonder extra handmatig werk. Integraties maken het dagelijkse werk gemakkelijker en creëren extra tijd voor productief werk.
Visma Severa is geïntegreerd in verschillende systemen voor financieel beheer, CRM en documentbeheer.
Probeer Visma Severa gedurende 30 dagen en ontdek hoe onze projectmanagementtool alledaagse taken voor projectteams gemakkelijker maakt.
Team Jumbo-Visma