Klantensectoren
Meer dan 1500 gespecialiseerde bedrijven vertrouwen op Visma Severa
Visma Severa is gegroeid vanuit de samenwerking met onze klanten en afgestemd op de specifieke behoeften van hun sectoren.
Visma Severa is gegroeid vanuit de samenwerking met onze klanten en afgestemd op de specifieke behoeften van hun sectoren.
Met onze software beheert u ook moeiteloos uw grillige projecten, zodat uw teams zich kunnen focussen op het echte werk. Ruim 230 marketing- en communicatiebureaus maken al gebruik van Visma Severa.
Ruim 320 ingenieursbureaus maken al gebruik van Visma Severa. Met onze oplossingen voor ontwerpbureaus beheert u alle informatie met betrekking tot uw bedrijf, vanaf het eerste contact met de klant tot aan de facturering en rapportage.
Werkuren, reizen en andere onkosten declareert u moeiteloos per project. Projectmanagementtools zoals resourcing en task management stroomlijnen uw projectbeheer.
Ruim 120 architectenbureaus maken al gebruik van Visma Severa. Projecten factureren wordt eenvoudig. De projectgegevens en de ingevoerde werkuren verschijnen automatisch op de factuur.
Zo voorkomt u dat werkuren ontbreken en verbetert u de facturatiegraad en uw rentabiliteit. Verstuur uw papieren en elektronische facturen rechtstreeks vanuit het systeem.
Ruim 280 consultancybedrijven maken al gebruik van Visma Severa. Dankzij het geautomatiseerde factureringsproces zijn er geen extra stappen nodig. Tegelijkertijd bent u er zeker van dat uw factuur compleet is, want de aangerekende werkuren komen rechtstreeks uit de projectsoftware.
Factureert u doorlopend? Ook dat kunt u eenvoudig automatiseren. Met een druk op de knop maakt u facturen aan en verzendt u ze met de nodige bijlagen per post of elektronisch.
Ruim 190 IT-bedrijven maken al gebruik van Visma Severa. Door specifieke borden te bouwen voor management, sales en experts, geeft u elke medewerker de module die het eigen werk het beste ondersteunt.
De gebruikersinterface is eenvoudig en wijst zichzelf uit. Dankzij veelzijdige app heeft u uw project altijd bij de hand.
De software is ook geschikt voor individuele teams binnen de organisatie. Zo faciliteert Severa het systematisch managen van de eigen projecten en taken van het marketingteam.
U ziet in een oogopslag welke taken herhaaldelijk veel tijd kosten en hoe druk het team is. Ook kunt gemakkelijk taken delegeren aan teamleden. Alle projectinformatie bevindt zich op één plek en elke medewerker kan de voortgang van projecten volgen en de eigen taken bepalen.
Wij hebben klanten uit tientallen sectoren. Wat zij gemeenschappelijk hebben, is de wens om gemakkelijker uren of prestaties te registreren, nauwkeuriger en sneller te factureren, en een beter overzicht van hun operationele activiteiten te krijgen.